Star Wars Battlefront II – duża aktualizacja! Nowa mapa i jednostki!
Dice nie zapomina o fanach swoich produkcji, co jakiś czas dostarczając zawartość do kolejnych gier. Tym razem padło na Battlefronta, który właśnie otrzymał nową aktualizację. Jeśli ciekawi was co ta aktualizacja przynosi, to zapraszam do lektury.
Największą nowością jest tryb Supremacji. Jest to dziejący się na największych dotychczas mapach, 40-osobowy bój podzielony na kilka etapów. Graczom będą towarzyszyć kompani sterowani przez SI, po dwunastu na każdą drużynę.
W pierwszej fazie rozgrywki obie strony konfliktu dążą do przejęcia pięciu punktów rozsianych po całym rozległym terenie. Za przejmowanie ich każda z drużyn zdobywa posiłki, czyli punkty, które w odpowiedniej ilości zapewnią danej drużynie zwycięstwo w fazie walki lądowej. Fazę pierwszą kończy wyścig jednostek do lądujących transportowców. Za każdą jednostkę która zdąży przedostać się do takiego pojazdu przydzielane są dodatkowe posiłki.
Druga faza, czyli faza abordażu, odbywa się w innej lokacji, w tym przypadku we wnętrzu okrętu flagowego. Zależnie od tego, po której stronie walczymy, okręt będziemy musieli ochronić albo zniszczyć. W tej fazie nie uświadczymy już kierowanych przez SI kompanów. Tutaj warunkiem wygranej jest opanowanie hangaru i reszty okrętu. Jeśli to się napastnikom nie uda, bitwa wraca z powrotem poza flagowiec. Jeśli jednak abordaż zostanie zakończony sukcesem, bitwa się kończy.
Faza trzecia rozgrywki (w przypadku udanego abordażu) toczy się z powrotem na powierzchni Geonosis i w tej fazie gracze kontynuują zaciekły bój o stanowiska kontrolne na mapie. Obrońcy zaczynają z lekkim ułatwieniem – na starcie kontrolują większość punktów kontrolnych. Jednak napastnicy nie pozostają z niczym, przykładowo otrzymując liczne ułatwienia w przypadku dokonywania kolejnego abordażu.
Teraz nieco o kolejnej nowości, czyli o klasie postaci zwanej tutaj dywersant, na którą składają się dwie jednostki – Żołnierz ARC i Droid Komandos. Klasa ta, podobnie jak żołnierze rakietowi oraz egzekutorzy, ma swój własny system progresu i swoje własne karty. Niestety ta klasa postaci jest dostępna tylko na mapach nawiązujących do Wojen Klonów. Żołnierz ARC posiada skaner hełmowy, porażającą pułapkę, oraz zdolność strzelania naładowaną wiązką energii. Droid Komandos posiada zasłonę dymną, umiejętność skanowania i ostrze, którym może ciąć przeciwników.
Poza tym grze pojawiło się pełno innych poprawek i zmian w balansie – poczytać o nich możecie na oficjalnym forum gry.
I co myślicie o nowym trybie? Podoba wam się, a może jednak sobie odpuścicie? Koniecznie podzielcie się swoim zdaniem w komentarzach!
Miłośnik gier komputerowych i wszystkiego co z nimi związane. Najbardziej lubię pierwszoosobowe shootery i bijatyki, ale nie stronię od innych gatunków. Jestem graczem multiplatformowym – uwielbiam grać na pececie, konsolach, a czasem też na smartfonie.