Znamy ostateczne wymagania sprzętowe Call of Duty: WW2
Dziś rusza preload najnowszej odsłony CoDa na PC. Z tej okazji Sledgehammer potwierdziło wymagania na komputery osobiste, a także kilka innych usprawnień które gracze ujrzą w dniu premiery.
Wymagania sprzętowe:
Minimalne
- System operacyjny: Windows 7 64-Bit lub wyższy
- Procesor Intel Core i3 3225 3.3 GHz lub AMD Ryzen 5 1400
- RAM: 8GB RAM
- Miejsce na dysku: 90GB
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 660 2 GB /GTX 1050 lub ATI Radeon HD 7850 2GB / AMD RX 550
- DirectX: Wersja 11.0
- Sieć: Szerokopasmowe łącze internetowe
- Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX
Zalecane
- Procesor: Intel Core i5-2400 lub AMD Ryzen R5 1600X
- RAM: 12GB RAM
- Miejsce na dysku: 90GB
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 970 / GTX 1060 6GB lub AMD Radeon R9 390 / AMD RX 580
- DirectX: Wersja 11.0
- Sieć: Szerokopasmowe łącze internetowe
- Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX
Wśród planowanych poprawek, które developerzy obiecali przed premierą znajdują się między innymi: wprowadzenie systemu anti-cheat, poprawienie działania myszy w menu oraz udoskonalenie ustawień rozdzielczości tak aby każdy był w stanie dopasować je do swoich potrzeb.
Lista poprawek, które znamy wygląda następująco:
- Wsparcie natywnej rozdzielczości 4K
- Ustawienie limitu klatek (do 250 FPS)
- W pełni rekonfigurowalne ustawienia klawiatury i myszy
- Wsparcie kontrolera
- Wspracie monitorów Nvidia G-Sync
- Wspracie monitorów Freesync
- Wspracie monitorów Ultra-Wide
- Wsparcie myszy o wysokim DPI
- Zaawansowane ustawienia wideo
- Rozszerzony FOV
- Paski przewijania w opcjach, które można przewijać
- Dozwolenie wartości numerycznych w ustawieniach czułości myszy i kontrolera
- Opcja przytrzymywania klawisza w celu podejrzenia tablicy wyników zamiast przełączania
- Opcja przytrzymywania klawisza w celu sprintu zamiast przełączania
- Opcje przypisywania klawiszy wychylania się w trybie multiplayer
- Opcje przypisania klawisza do oglądania broni
- Uczynienie opcji rozdzielczości bardziej przejrzystymi
- Podgląd ustawień wideo
- Dodanie wskaźnika zużycia pamięci
- Dodanie ostrzeżenia o zbyt duży zużyciu pamięci
- Naprawienie problemów z graniem przy użyciu myszy o dużych rozdzielczościach
Nowe Call of Duty na PC doczeka się także możliwości ustawiania FOV, jednakże maksymalna wartość pola widzenia będzie zależeć od używanego monitora, a konkretnie od proporcji ekranu. Ekrany o proporcjach 4:3 i 16:10 pozwolą na ustawienie wartości sięgających aż 100, 16:9 dostanie limit 95, 21:9 zostanie ograniczone wartością 80, a wszystko o proporcjach wyższych niż te otrzyma blokadę na 70.
Call of Duty: WW2 będzie miało swoją premierę 3 listopada na PC, PS4 oraz Xbox One