Death Stranding – znamy datę premiery
Znamy datę premiery Death Stranding. Nowa gra Hideo Kojimy zadebiutuję na konsole PS4 już 8 listopada 2019 roku.
Nowa produkcja zespołu Hideo Kojimy zadebiutuję oficjalnie 8 listopada – wyłącznie na konsole PS4. Poinformowali o tym przedstawiciele Sony, udostępniając przy tym dziewięciominutowy zwiastun, składający się nie tylko z przerywników filmowych, ale także z fragmentów rozgrywki.
Gracz wciela się w Sama – głównego bohatera, który przemierza otwarte tereny przy użyciu różnego rodzaju środków transportu, np. motocyklu. Z fragmentu wynika również, że gra wykorzystuje elementy skradania, co nie znaczy, że nie doświadczymy otwartych starć z przeciwnikami. O tym poinformował sam Hideo Kojima w swoim wpisie na twitterze, pisząc że „Death Stranding nie jest skradanką”. W grze nie doświadczymy również klasycznej śmierci – zgon wiąże się z przeniesieniem bohatera do innego wymiaru, z którego gracz będzie musiał się wydostać, aby kontynuować przygodę.
As I'm getting similar questions so I shall re-post. DS is not a stealth game. Could move subjectively but not a FPS shooting game either. By incorporating with the concept of connection(strand), it's totally brand new genre called action game/strand game(social strand system). pic.twitter.com/1KaQUVH9zL
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 5, 2019
Warto również zwrócić uwagę na obsadę aktorską. Wiemy na pewno, że w grze wystąpią: Norman Reedus (znany z serialu „The Walking Dead”) i Mads Mikkelsen (Pusher, Casino Royale, Polar).
Gra zapowiada się naprawdę ciekawie; a samo to, że za jej produkcję odpowiada twórca takich tytułów jak Metal Gear Solid, to możemy śmiało stwierdzić, że szykuję nam się naprawdę dobra produkcja. Pozostaje cierpliwie czekać do 8 listopada i mieć nadzieję, że ujrzymy jeszcze jakiś materiał z rozgrywki, który ujawni nam kolejne szczegóły, związane z owianą tajemnicą produkcją
Pasjonat gier komputerowych. Od dziecka ogrywa różne tytuły: od prostych symulatorów, po skomplikowane RPG i RTS. Z wykształcenia tłumacz j. angielskiego, który liczy, że kiedyś uda mu się zostać profesjonalnym tłumaczem gier komputerowych.