Premiera The Last of Us na PC coraz bliżej? Wszystko na to wskazuje!
Ostatnie pogłoski o premierze świetnie przyjętego Horizon Zero Dawn na PC rozpoczęły liczne spekulacje w Internecie. Nie tak dawno dobrze poinformowany w branży Jason Schreier powiedział nawet, że „Horizon: Zero Dawn to prawdopodobnie nie ostatnia gra, która trafi na PC”.
Coraz bardziej prawdopodobne jest, że Sony będzie pomału odchodzić od polityki tytułów na wyłączność. Sugeruje nam to chociażby nowa oferta pracy w studio Naughty Dog. Studio, które odpowiedzialne jest m.in. za The Last of Us, szuka kogoś z doświadczeniem w programowaniu na PC.
Naughty Dog szuka programisty do roli związanej z kontynuacją The Last of Us. Jednym z wymogów jest „dokładne zrozumienie obecnych architektur GPU”, takich jak nVidia. Wymagane jest również doświadczenie z DirectX 12 i Vulkanem.
„Dołącz do naszego utalentowanego zespołu renderującego, aby opracować i wdrożyć nowe i istniejące techniki renderowania dla naszej nadchodzącej gry, The Last of Us. Part II”, czytamy w podsumowaniu ogłoszenia.
Chociaż studio wymaga również doświadczenia w programowaniu na konsole, stanowisko zawiera również wyraźne żądanie „doświadczenia w programowaniu na PC” oraz podaje interfejsy API i GPU niezwiązane z konsolami PlayStation. Pełne wymagania i umiejętności można znaleźć poniżej:
• Lic./inż. z informatyki lub równoważne doświadczenie zawodowe;
• silne umiejętności matematyczne, z naciskiem na matematykę 3D;
• dobra znajomość języków programowania C i C++;
• dokładne zrozumienie obecnych architektur GPU (AMD GCN, NVIDIA CUDA);
• doświadczenie z DirectX 12, Vulkan lub innymi nowoczesnymi interfejsami graficznymi, lub obliczeniowymi;
• doświadczenie z HLSL / GLSL lub innymi językami cieniującymi;
• programowanie na konsoli lub komputerze;
• pasja do gier i chęć opracowywania wyjątkowych tytułów.
TLoU2 zadebiutuję już 29 maja jako ekskluzywna gra na konsolę PS4.
Źródło
Pasjonat gier komputerowych. Od dziecka ogrywa różne tytuły: od prostych symulatorów, po skomplikowane RPG i RTS. Z wykształcenia tłumacz j. angielskiego, który liczy, że kiedyś uda mu się zostać profesjonalnym tłumaczem gier komputerowych.