Sequel Prince of Persia: domena była fałszywa!
Były nadzieje na kolejną odsłonę Prince of Persia, a zostały nam jedynie łzy do otarcia.
Ostatnimi czasy wiele serwisów informacyjnych podawało rzekomo prawdziwą informację, jakoby to Ubisoft zarejestrował domenę internetową podpiętą po znaną markę Prince of Persia. Wiele osób uwierzyło, że już niedługo usłyszymy pierwsze wieści o potencjalnie nadchodzącej premierze. Ostatnia duża część serii miała swoją premierę w 2010 roku; w końcu po tak długiej przerwie nowa odsłona głównego cyklu marki byłaby świetnym pomysłem. Jak niestety się okazało, domena była fałszywa.
Stało się jednak oczywistym, że domena nie została wykupiona przez Ubisoft, jak początkowo zakładano. Właścicielem domeny zdaje się być inna firma lub w ogóle osoba prywatna, która w żaden sposób nie jest powiązana z francuskim studiem. W momencie pisania tego newsa, domena wystawiona jest na sprzedaż. Podpięcie witryny pod markę Prince of Persia miało – prawdopodobnie – za zadanie zwiększyć jej zasięgi w wyszukiwarce Google. Był to zdecydowanie niemoralny, lecz skuteczny zabieg. Domena linkowana była ponad piętnaście tysięcy razy.
Rejestracja domeny zbiegła się w czasie publikacji wcześniej prywatyzowanego filmu, przedstawiającego prerenderowany gameplay z anulowanej odsłony cyklu. Gra miałaby nosić podtytuł Redemption. Materiał ten możecie obejrzeć tutaj.
Warto jednak nadmienić, że marka Prince of Persia nie jest martwa! Niedawno zapowiedziany został również jej spin-off, w postaci gry VR. Nadchodzący tytuł oparty ma być na zasadach rozgrywki escape roomu, a nazywać ma się The Dagger of Time. Pozostaje nam jedynie liczyć, że ewentualny sukces The Dagger of Time przyniesie kolejną część przygód perskiego księcia.
Jeżeli interesują was inne materiały o grach Ubisoftu, to koniecznie powinniście kliknąć tutaj!
Konsolowiec z dziada pradziada. Grę uznaje za skończoną, dopiero gdy wbije platynę. Pisał już o wszystkim oprócz modzie. Git Gud and Praise the Sun!